[kdecat] Re: [kdecat] Voldria saber més

Pedro J. Pérez Rodríguez pjcoolnet at terra.es
Thu Nov 14 14:35:45 UTC 2002

El Jueves, 14 noviembre, 2002, a las 03:21 PM, Orestes Mas escribió:"

> Hola a tothom,
>
> Tot i que vaig començar a usar Linux utilitzant Gnome, actualment uso
> bastant el KDE (no vull, però, fer una batalla d'aqeusta qüestió).
> Conseqüentment, ja que l'uso de franc he pensat que podria col.laborar
> en la seva traducció.
>
> Suposo que tindré temps per fer-ho a partir de Nadal. De moment caldrà
> que em prepari una mica. Ara uso Debian woody amb el KDE2 i voldria
> instal.lar-me el KDE3 (amb les famoses icones del Carlitus,
> http://www.kdelook.org/content/show.php?content=3883)

> [...]

Hola,

Aprofito per presentarme jo també (encara que hi porto un parell de
setmanes apuntat). Respecte al teu problema amb KDE2, et surt TOT en
castellà o només algunes coses? És que ara no se si tenim el KDE2 molt
traduït o més aviat poc :-)
De banda d'això, a part de baixarte i instal·lar el kde-i18n-ca has
d'anar al "control center" o "panel de control" de KDE i a
Personalización->País y idioma sel·leccionar català. D'aquesta forma
totes les noves aplicacions que vagis obrint les veuràs en català si han
estat traduides.

I respecte a les traduccions dir que jo també m'hi possaré però encara
no hi tinc temps, de totes formes si em recomaneu cap paquet que no
sigui urgent puc anar-hi fent :-)
Pedro J. Pérez || mystix at m4tr1x.org
http://m4tr1x.org