[kdecat] Voldria saber més

Orestes Mas orestes at tsc.upc.es
Thu Nov 14 14:21:20 UTC 2002

Hola a tothom,

Tot i que vaig començar a usar Linux utilitzant Gnome, actualment uso
bastant el KDE (no vull, però, fer una batalla d'aqeusta qüestió).
Conseqüentment, ja que l'uso de franc he pensat que podria col.laborar
en la seva traducció.

Suposo que tindré temps per fer-ho a partir de Nadal. De moment caldrà
que em prepari una mica. Ara uso Debian woody amb el KDE2 i voldria
instal.lar-me el KDE3 (amb les famoses icones del Carlitus,
http://www.kdelook.org/content/show.php?content=3883)

Ara bé, seguint -de memòria- les indicacions que el Sebastià Pla va fer
a la seva conferència en les Jornades Linux de la UPC, he intentat
catalanitzar el meu KDE2, i no me n'he sortit. De moment he fet:

1) Baixar-me i instal.lar el paquet "locales" de la Debian,
   seleccionant el ca_ES at euro per defecte
2) Instal.lar també el paquet kde-i18n-ca

Tanmateix, els menus, missatges, etc, del KDE i de les seves aplicacions
no em surten en català. Cal fer alguna cosa més? m'he perdut alguna
cosa?

Un cop ho tingui tot controladet, ja demanaré més ajut per començar
alguna traducció.

Gràcies.

* Orestes Mas                          *
* Universitat Politècnica de Catalunya *
* Gran Capità s/n Mòdul D4             *
* Tel.: +34.93.401.70.72               *
* Fax.: +34.93.401.72.00               *
* email: orestes at tsc.upc.es            *