[kdecat] Re: [kdecat] Voldria saber més

Orestes Mas orestes at tsc.upc.es
Fri Nov 15 14:44:31 UTC 2002

On dj, 2002-11-14 at 15:35, Pedro J. Pérez Rodríguez wrote:
> Hola,
>
> Aprofito per presentarme jo també (encara que hi porto un parell de
> setmanes apuntat). Respecte al teu problema amb KDE2, et surt TOT en
> castellà o només algunes coses? És que ara no se si tenim el KDE2 molt
> traduït o més aviat poc :-)
> De banda d'això, a part de baixarte i instal·lar el kde-i18n-ca has
> d'anar al "control center" o "panel de control" de KDE i a
> Personalización->País y idioma sel·leccionar català. D'aquesta forma
> totes les noves aplicacions que vagis obrint les veuràs en català si han
> [...]

Ostres! Ja està! Quina cosa més tonta...

M'havia pensat que n'hi havia prou amb posar correctament les variables
d'entorn...

Gràcies.

* Orestes Mas                           *
* Universitat Politècnica de Catalunya  *
* Gran Capità s/n Mòdul D4, Campus Nord *
* 08034 BARCELONA                       *
* Tel.: +34.93.401.70.72                *
* Fax.: +34.93.401.72.00                *
* email: orestes at tsc.upc.es             *