Error Message

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Mon Jan 21 12:24:43 UTC 2013

2013/1/21 Theo Chatzimichos <tampakrap at gentoo.org>:
> Το error είναι γιατί χτες έκανα update το μηχάνημα, και ανάμεσα στα
> updates έγινε και η PHP σε 5.4, και ξέχασα να βάλω στο php.ini το
> timezone, και το drupal έβγαζε λάθος ότι δεν έχει δωθεί η ημερομηνία.
> Στο άλλο θέμα εξηγώ τι γίνεται με τα updates.
> Και τέλος να πω *έλεος*, συνέχεια απαντάω για θέματα που αφορούν το
> μηχάνημα, αλλά δεν τα έχω στο high priority μου, συν ότι έχω δώσει
> κατάλληλα δικαιώματα σε πολλά άτομα και ποτέ δεν αρνήθηκα να δώσω και
> σε άλλους για να κάνουν admin tasks (αλλά στο τέλος καταλήγω να τα
> κάνω όλα εγώ γιατί κανένας δεν ενδιαφέρεται).

Ειλικρινής απορία, αφού δεν είναι υψηλής προτεραιότητας θέμα, γιατί
δε χρησιμοποιείς απλά μια διανομή που να μην αναβαθμίζει ολόκληρη
την php πίσω απ' την πλάτη σου ώστε να μη δημιουργούνται τέτοια
προβλήματα :) (This is not a flamebait, παραδέχομαι το gentoo σαν best
distro ever, απλά χρειάζεται και το ανάλογο commitment από πλευράς
χρόνου ώστε να μη "σκάνε" πράγματα όταν γίνεται αναβάθμιση. Ούτε
κριτική εναντίον σου είναι, κάθε τεχνικό πρόβλημα είναι όλης της
κοινότητας).

Όπως και να 'χει point taken για τη χαμηλή συμμετοχή, υπάρχει
κάπου μια λίστα βημάτων ή κάποιο documentation για το πώς να
συνεισφέρουμε περισσότερο ώστε να μην πέφτει όλο το βάρος σε σένα;

Χαιρετισμούς,
Παντελής