Error Message

Theo Chatzimichos tampakrap at gentoo.org
Mon Jan 21 12:39:49 UTC 2013

2013/1/21 Pantelis  Koukousoulas <pktoss at gmail.com>:

> Ειλικρινής απορία, αφού δεν είναι υψηλής προτεραιότητας θέμα, γιατί
> δε χρησιμοποιείς απλά μια διανομή που να μην αναβαθμίζει ολόκληρη
> την php πίσω απ' την πλάτη σου ώστε να μη δημιουργούνται τέτοια
> προβλήματα :) (This is not a flamebait, παραδέχομαι το gentoo σαν best
> distro ever, απλά χρειάζεται και το ανάλογο commitment από πλευράς
> χρόνου ώστε να μη "σκάνε" πράγματα όταν γίνεται αναβάθμιση. Ούτε
> κριτική εναντίον σου είναι, κάθε τεχνικό πρόβλημα είναι όλης της
> κοινότητας).
>
> Όπως και να 'χει point taken για τη χαμηλή συμμετοχή, υπάρχει
> [...]

Το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το drupal το οποίο ΓΕΜΙΣΕ
ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ERRORS για τον συγκλονιστικό λόγο ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
HARDCODED TIMEZONE ΣΤΟ PHP.INI, και φυσικά είναι πολύ γαμάτο για να
πάρει τη default τιμή, θέλει ειδική πρόσκληση. Συν ότι το πρόβλημα
είναι ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ώστε να πρέπει να ενημερώνονται μέχρι και οι
anonymous χρήστες. Θανάσιμο λάθος, έχουν πεθάνει πέντε μέχρι τώρα και
δύο χαροπαλεύουν. Χτες το βράδυ έγινε το update, σήμερα το πρωί με το
που πήγα στη δουλειά το έφτιαξα, η καθυστέρηση ήταν μηδαμινή.

Με βολεύει πολύ το gentoo σε servers και δεν σκοπεύω να το αλλάξω. Το
μηχάνημα είναι VPS οπότε και να θέλω πλέον δεν μπορώ να το αλλάξω,
αλλά δε θέλω :D

Όσον αφορά για contribution, το μόνο admin task που χρειάζεται είναι
βοήθεια είναι τα updates του drupal, καθώς τα υπόλοιπα updates
γίνονται από μένα και άλλα 4 άτομα. Έχω δώσει οδηγίες στο άλλο θέμα
για τα updates του drupal, αν σε ενδιαφέρει τότε συνεχίζουμε την
κουβέντα στο άλλο θέμα.

Θοδωρής