Error Message

Theo Chatzimichos tampakrap at gentoo.org
Mon Jan 21 11:52:47 UTC 2013

2013/1/21 Pantelis  Koukousoulas <pktoss at gmail.com>:

> Δεν μπορούμε απλά να επικοινωνήσουμε με το webmaster at kde.org?
>
> Κατά πάσα πιθανότητα αυτός που έχει τη σχετική πρόσβαση απλά δεν έχει
> καθόλου χρόνο αυτή τη στιγμή ή κάτι τέτοιο, δε νομίζω ότι είναι θέμα προσωπικό
> ή ανικανότητας όπως στο δημόσιο και στο open source υπάρχουν οι διαδικασίες
> επίλυσης τέτοιων θεμάτων ευτυχώς :)
>
> Χαιρετισμούς,
> Παντελής

Το error είναι γιατί χτες έκανα update το μηχάνημα, και ανάμεσα στα
updates έγινε και η PHP σε 5.4, και ξέχασα να βάλω στο php.ini το
timezone, και το drupal έβγαζε λάθος ότι δεν έχει δωθεί η ημερομηνία.
Στο άλλο θέμα εξηγώ τι γίνεται με τα updates.
Και τέλος να πω *έλεος*, συνέχεια απαντάω για θέματα που αφορούν το
μηχάνημα, αλλά δεν τα έχω στο high priority μου, συν ότι έχω δώσει
κατάλληλα δικαιώματα σε πολλά άτομα και ποτέ δεν αρνήθηκα να δώσω και
σε άλλους για να κάνουν admin tasks (αλλά στο τέλος καταλήγω να τα
κάνω όλα εγώ γιατί κανένας δεν ενδιαφέρεται).

Θοδωρής