Re: Πρόβλημα τονισμού

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Mar 28 07:57:55 UTC 2012

2012/3/28 Pantelis  Koukousoulas <pktoss at gmail.com>:

> Όχι γιατί πίστευα ότι δεν έχει νόημα με 4 bugs.
>
> Προς το παρόν αυτά που γνωρίζω είναι
>
> 1) αυτό το πρόβλημα με τον τονισμό
> 2) Το πρόβλημα που είχαμε συζητήσει πριν καιρό στη λίστα του LO
>    για τη μετατροπή των αρχείων και το codepage

Το πρόβλημα είναι για μετατροπή από .csv → .pdf.
Για μετατροπή .txt → .pdf λειτουργεί καλά.
Θέλει αλλαγή στην προεπιλογή ώστε το LibreOffice να θεωρεί ότι η
αρχική κωδικοποίηση του κειμένου είναι UTF-8 (και όχι 8-bit latin),
τουλάχιστον για την έκδοση σε Linux.

> 3) ένα άλλο bug που μου είχε αναφέρει ο N. Platis σχετικά με τη
>    μετατροπή σε κεφαλαία σε Mozilla και LO

Αυτό πρέπει να γίνει σε επίπεδο standard, νομίζω σε CSS.
Είχα στείλει μήνυμα στη λίστα open-source πριν πολλά χρόνια όταν υπήρχε
κάλεσμα από το W3C για να προστεθούν τέτοιοι αλγόριθμοι.
Είναι κάτι που χρειάζεται να γίνει και λόγω HTML5.

> 4) Το ότι η ελληνική (και γενικά η "μη αριθμητική") αρίθμηση στις
>    λίστες δεν μπαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να πας από το μενού.

Εδώ μάλλον είναι θέμα παραμετροποίησης του Ελληνικού πακέτου LibreOffice.
Συγκεκριμένα, για την ελληνική αρίθμηση στα κεφάλαια, τυπικά θέλουμε κάτι σαν

A Τίτλος
A.1 Τίτλος
Β Τίτλος
Γ Τίτλος

δηλαδή το πρώτο επίπεδο να είναι ελληνικό γράμμα κεφαλαίο, και τα
υπόλοιπα υποεπίπεδα να είναι αριθμοί.

> Ακριβώς αυτό ήταν το νόημα της MSBL αλλά από την έλλειψη ανταπόκρισης
> αυτό που εξέλαβα ως μήνυμα είναι ότι άλλα bugs δεν υπάρχουν οπότε για
> 4 μόνο δεν αξίζει τον κόπο του posting.
>
> Αν υπάρχουν όντως έστω και 10 τέτοια bugs και τα έχουμε κάπου συγκεντρωμένα
> οι πιθανότητες κάποιος να ασχοληθεί μεγαλώνουν σημαντικά.

Η τάση στις ελληνικές λίστες είναι περισσότερο στο χαβαλέ, με
αποτέλεσμα και όσα άτομα έχουν ένα μικρό ενδιαφέρον να μην
ασχολούνται. Γενικά αν είναι να γίνει χρήσιμη δουλειά, αποτελεί τυχαίο
γεγονός.
Ωστόσο, αν στην τοπική κοινότητα υπάρχουν συντονιστές όπου περιορίζουν
το χαβαλέ, τότε οι πιθανότητες να γίνει κάτι καλό είναι μεγαλύτερες.

Σίμος