Re: Πρόβλημα τονισμού

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Mar 28 07:06:23 UTC 2012

2012/3/28 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:
> Υπάρχουν αρκετά περισσότερα. Έχεις βάλει κάπου online τη λίστα σου;

Όχι γιατί πίστευα ότι δεν έχει νόημα με 4 bugs.

Προς το παρόν αυτά που γνωρίζω είναι

1) αυτό το πρόβλημα με τον τονισμό
2) Το πρόβλημα που είχαμε συζητήσει πριν καιρό στη λίστα του LO
    για τη μετατροπή των αρχείων και το codepage
3) ένα άλλο bug που μου είχε αναφέρει ο N. Platis σχετικά με τη
    μετατροπή σε κεφαλαία σε Mozilla και LO
4) Το ότι η ελληνική (και γενικά η "μη αριθμητική") αρίθμηση στις
    λίστες δεν μπαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να πας από το μενού.

> Το γενικότερο πρόβλημα είναι ότι συζητάμε κατά καιρό τα διάφορα
> προβλήματα (όπως αυτό με το τονισμό),
> και είναι σχεδόν τυχαίο αν θα λάβουν την προσοχή που χρειάζεται ώστε
> να υπάρξει επίλυση.

Ακριβώς αυτό ήταν το νόημα της MSBL αλλά από την έλλειψη ανταπόκρισης
αυτό που εξέλαβα ως μήνυμα είναι ότι άλλα bugs δεν υπάρχουν οπότε για
4 μόνο δεν αξίζει τον κόπο του posting.

Αν υπάρχουν όντως έστω και 10 τέτοια bugs και τα έχουμε κάπου συγκεντρωμένα
οι πιθανότητες κάποιος να ασχοληθεί μεγαλώνουν σημαντικά.

Χαιρετισμούς,
Παντελής