Re: Πρόβλημα τονισμού

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Mar 28 08:37:42 UTC 2012

2012/3/28 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:
> Το πρόβλημα είναι για μετατροπή από .csv → .pdf.
> Για μετατροπή .txt → .pdf λειτουργεί καλά.
> Θέλει αλλαγή στην προεπιλογή ώστε το LibreOffice να θεωρεί ότι η
> αρχική κωδικοποίηση του κειμένου είναι UTF-8 (και όχι 8-bit latin),
> τουλάχιστον για την έκδοση σε Linux.

Ακριβώς, αλλά δε νομίζω να έχει διορθωθεί ακόμα.

> Αυτό πρέπει να γίνει σε επίπεδο standard, νομίζω σε CSS.
> Είχα στείλει μήνυμα στη λίστα open-source πριν πολλά χρόνια όταν υπήρχε
> κάλεσμα από το W3C για να προστεθούν τέτοιοι αλγόριθμοι.
> Είναι κάτι που χρειάζεται να γίνει και λόγω HTML5.

Επίσης σωστό

> Εδώ μάλλον είναι θέμα παραμετροποίησης του Ελληνικού πακέτου LibreOffice.

Όχι, εγώ αναφερόμουν στο ότι όταν γράφεις π.χ., μία λίστα όταν γράψεις

1. μπλα<enter>

γίνεται

1. μπλα<enter>
2.

Ενώ αυτό δε δουλεύει με a..b...c ή με α,β,γ πράγμα που όπως μου είπαν
περιορίζει την πρακτική χρησιμότητα του feature.

> Η τάση στις ελληνικές λίστες είναι περισσότερο στο χαβαλέ, με
> αποτέλεσμα και όσα άτομα έχουν ένα μικρό ενδιαφέρον να μην
> ασχολούνται. Γενικά αν είναι να γίνει χρήσιμη δουλειά, αποτελεί τυχαίο
> γεγονός.
>
> Ωστόσο, αν στην τοπική κοινότητα υπάρχουν συντονιστές όπου περιορίζουν
> το χαβαλέ, τότε οι πιθανότητες να γίνει κάτι καλό είναι μεγαλύτερες.

Όταν υπάρχουν τεχνικές απορίες / προτάσεις συνήθως δε γίνεται
χαβαλές, ούτε καν στην LGU και στη debian-greek-users.

Επειδή βγαίνουμε λίγο off-topic όμως, ας κλείσουμε το diversion εδώ
και απλά όποιος έχει κάποιο άλλο πρόβλημα σχετικό με τα παραπάνω
να αναφέρει ας το στείλει σε μένα προσωπικά (pktoss-at-gmail) με
το tag [MSBL] στο subject και όταν μαζευτούν έστω 10 elligible bugs
αυτά θα βγουν στο ellak.gr, στις αρμόδιες λίστες κλπ.

Χαιρετισμούς,
Παντελής