foutjes in doc en hoe zat het ook alweer

Hendrik Maryns hendrik at hendrikmaryns.name
Wed Aug 16 09:46:01 BST 2023

Hoi,

> Voor jou is het simpelste: de regel in het Nederlands sturen zoals deze is en
> wat deze volgens jou zou moeten zijn met daarbij de naam van de toepassing
> waarin die regel voor komt.
>
> De moeilijke manier is het .po bestand ophalen uit
> https://websvn.kde.org/{trunk,branches}/l10n-kf5/nl/{messages,docmessages}/
> <toepassing>/<module>.po
> Met lokalize dat bestand bewerken en dat naar mij als bijlage opsturen met
> vermelding van trunk of branches, messages of docmessages, <toepassing> en de
> naam van het bestand <module>.po als naam in de bijlage.

Tsjonge, dat is wel erg omslachtig.  Tegenwoordig gaat dat via Crowdin
of Transifex of Github of Launchpad toch véél makkelijker.  Wat is de
reden dat Kde dat niet gebruikt en nog teruggrijpt op de oude hacker-manier?

Soit, ik zal er eens naar kijken, ik hoop dat je alvast bovenstaand
foutje kan oplossen, het moet zijn ‘ondersteunt’ met t.

Groet, H.
--
Hendrik Maryns

http://hendrikmaryns.name/