foutjes in doc en hoe zat het ook alweer

Freek de Kruijf freekdekruijf at kde.nl
Mon Aug 14 09:32:05 BST 2023

Op zondag 13 augustus 2023 22:07:25 CEST schreef Hendrik Maryns:
> Hallo,
>
> ik struikel over wat foutjes in d docs van spelletjes, nu bv. Killbots:
>
> K ondersteund meerdere speltypes
>
> Kan iemand me weer even wegwijs maken hoe ik dit kan verbeteren, of wil
> je liever meldingen via deze weg?
>
> Groet, H.

Voor jou is het simpelste: de regel in het Nederlands sturen zoals deze is en
wat deze volgens jou zou moeten zijn met daarbij de naam van de toepassing
waarin die regel voor komt.

De moeilijke manier is het .po bestand ophalen uit
https://websvn.kde.org/{trunk,branches}/l10n-kf5/nl/{messages,docmessages}/
<toepassing>/<module>.po
Met lokalize dat bestand bewerken en dat naar mij als bijlage opsturen met
vermelding van trunk of branches, messages of docmessages, <toepassing> en de
naam van het bestand <module>.po als naam in de bijlage.

--

vr.gr.

Freek de Kruijf
vertaler/coördinator van KDE