[kde-i18n-el] Καλησπέρα και εδώ... Για online το σκεφτόμαστε;

Michail Vourlakos mvourlakos at gmail.com
Sun Feb 10 10:48:53 UTC 2013

>     Όχι, δεν υπάρχει καμιά εγγραφή σε καμιά λίστα αλληλογραφίας
>     και σε περίπτωση που απαιτείται, όποιος έχει admin rights θα
>     πρέπει να μπορεί να την κάνει.
>     Είτε πρόκειται για 20 μαθητές είτε για 10020, θα μπορούσες να τους
>     δείχνεις πώς να συμμετέχουν
>     χωρίς να τους αναγκάζεις ή να τους μαθαίνεις να έχουν λογαριασμό
>     σε social networks
>     για να κάνουν τη δουλειά τους.

Πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση άρα όλα τα online εργαλεία για εσένα π.χ.
transifex, pootle κτλ. για εσένα είναι
απλά κοινωνικά δίκτυα. Το υπάρχουν λοιπόν άπειρα project σε αυτά με
μεγάλες δομές openoffice, mozilla κτλ.
είναι μία παιδιάστικη φάση που μαθαίνει στα παιδιά να κολάνε στο
facebook, πάρα πολύ ενδιαφέρον...

>     Δεν γίνεται εδώ να ανοίξει η συζήτηση για τα γιατί και τα πώς,
>     είναι θέμα πώς οργανώνεις το εργαστήριο.
>     Σε αυτό η λίστα αλληλογραφίας δεν μπορεί να σε βοηθήσει, δεν είναι
>     το κατάλληλο μέσο.

Δεν ζήτησα να μου οργανώσει κανείς το μάθημα, αλλά θα ήθελα άμα βάλω
μαθητές σε ένα mailing list
να είναι δέκτες σωστής συμπεριφοράς και επικοινωνίας από τα μέλη της.

>     (Δεν ήξερα ότι το facebook μπορεί να γίνει παιδαγωγικό εργαλείο.
>     Ελπίζω υπάρχει τεκμηρίωση γι' αυτό).

Δεν με ενδιαφέρει το facebook καθόλου, παρόλα αυτά το μοντέλο ανάπτυξης
με κοινωνικά εργαλεία ανάπτυξης και επικοινωνίας
π.χ. wikipedia, github  δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Μιχάλης
Υ.Σ. Ενδιαφέρον τρόπος δημιουργίας δημιουργικού κλίματος και ένταξης
νέων μελών