[kde-i18n-el] Καλησπέρα και εδώ... Για online το σκεφτόμαστε;

stelios sstavra at gmail.com
Sun Feb 10 11:27:32 UTC 2013

2013/2/10 Michail Vourlakos <mvourlakos at gmail.com>

>    Όχι, δεν υπάρχει καμιά εγγραφή σε καμιά λίστα αλληλογραφίας
>>
>  Πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση άρα όλα τα online εργαλεία για εσένα π.χ.
> transifex, pootle κτλ. για εσένα είναι
> απλά κοινωνικά δίκτυα. Το υπάρχουν λοιπόν άπειρα project σε αυτά με
> μεγάλες δομές openoffice, mozilla κτλ.
> είναι μία παιδιάστικη φάση που μαθαίνει στα παιδιά να κολάνε στο facebook,
> πάρα πολύ ενδιαφέρον...
>

>     Δεν γίνεται εδώ να ανοίξει η συζήτηση για τα γιατί και τα πώς, είναι
>>
>  Δεν ζήτησα να μου οργανώσει κανείς το μάθημα, αλλά θα ήθελα άμα βάλω
> μαθητές σε ένα mailing list
> [...]
Δεν αναφέρθηκα σε τίποτα από αυτά που λες.
Επινοείς δικούς σου συνδυασμούς πραγμάτων μεταξύ τους άσχετων,
όπως το να μπερδεύεις σκοπίμως (;) wikipedia/github/facebook/transifex,
ακολουθείς ένα ορισμένο εκ του πονηρού pattern, (ακριβώς το ίδιο το έχω
συναντήσει και αλλού)
τα δικά σου προβλήματα προσπαθείς να τα φορτώσεις σε άλλους,
σου προτείνονται λύσεις που δεν θέλεις να ακούσεις,
η συμπεριφορά σου αυτή γίνεται ανεκτή
και έχεις και το δικαίωμα της μομφής με το καλημέρα για πράγματα που δεν
γνωρίζεις.
Η δουλειά των νέων μελών σε μια λίστα μεταφράσεων είναι διαφορετική από
αυτό που επιχειρείς.
Υπάρχουν και άλλα μέλη που έκαναν σχετικά πρόσφατα εγγραφή στη λίστα,
δεν είσαι ο μόνος, ρίξε μια ματιά στη λίστα και πράξε ανάλογα.
Επειδή το κλίμα που προσπαθείς να δημιουργήσεις δεν είναι ανεκτό από εμένα
και για να διευκολύνω τους προβληματισμούς των υπολοίπων,
ενημερώνω τη λίστα ότι μπορείτε να συνεχίσετε χωρίς τη δική μου συμμετοχή.

Χαιρετώ προς το παρόν.
Stelios