[kde-i18n-el] Καλησπέρα και εδώ... Για online το σκεφτόμαστε;

stelios sstavra at gmail.com
Sun Feb 10 10:32:37 UTC 2013

2013/2/10 Michail Vourlakos <mvourlakos at gmail.com>

> [...]
> το pootle το μόνο που βλέπω αυτή τη στιγμή σαν κενό είναι ότι δεν ξέρω αν
> υπάρχει κεντρική υπηρεσία για να μας φιλοξενήσει ή θα πρέπει να
> χρησιμοποιηθεί καθαρά σε δικό μας διακομιστή.

>  Η δυσκολία στο svn/Lokalize βρίσκεται στο ότι ο μεταφραστής θα πρέπει να

> εργασίας νομίζω ότι απλά επαναλαμβάνουμε συζητήσεις που έχουν γίνει σε
> πολλές άλλες κοινότητες. Το ερώτημα δηλαδή δεν είναι να συγκριθούν οι δύο
> τρόποι (λίστα αλληλογραφίας - svn , online σύστημα) αλλά εάν υπάρχουν
> online συστήματα που προσφέρουν την ποιότητα εργασίας που αναζητούμε.

Μήπως η ανεύρευση του κατάλληλου po γίνεται
με μια απλή τοπική αναζήτηση με κριτήριο το απαιτούμενο message;
Αν ο χρήστης Χ ενδιαφέρεται μόνο για το συγκεκριμένο του kturtle,
και κάνει αναζήτηση για όλα τα αρχεία που περιέχουν το συγκεκριμένο message,
δεν θα το βρει;

Όσο για τις ελλείψεις στο συντονισμό του kde-el, ποιες είναι αυτές;
μπορεί κάποιος να τις κωδικοποιήσει ή να στείλει κάποιο link για σχετική
συζήτηση από άλλες κοινότητες;

(Παρατήρηση: Εγώ ανήκω στην ομάδα μόλις κάποιες μέρες άρα απλά παραθέτω μία
> [...]
> άτομο που περιστασιακά μπορεί να ενισχύει και του δίνονται τα εργαλεία για
> να κάνει ποιοτική δουλειά γρήγορα - τέτοιοι μεταφραστές όμως μπορεί να
> είναι πολλοί σε αριθμούς).
>
> Άμεσο, πραγματικό παράδειγμα: Εγώ είμαι καθηγητής σε σχολείο, θα μπορούσα
> κάθε χρόνο να δείχνω σε 60 καινούργια παιδιά πως να συμμετέχουν σε
> μεταφραστικές ομάδες ανοιχτού λογισμικού. Το να δείξω όμως ένα τρόπο
> εργασίας με εγγραφή σε λίστα αλληλογραφίας και λήψη και αποστολή αρχείων
> την εποχή του facebook δεν μου φαίνεται ότι θα δημιουργήσει πολλούς

Όχι, δεν υπάρχει καμιά εγγραφή σε καμιά λίστα αλληλογραφίας
και σε περίπτωση που απαιτείται, όποιος έχει admin rights θα πρέπει να
μπορεί να την κάνει.
Είτε πρόκειται για 20 μαθητές είτε για 10020, θα μπορούσες να τους δείχνεις
πώς να συμμετέχουν
χωρίς να τους αναγκάζεις ή να τους μαθαίνεις να έχουν λογαριασμό σε social
networks
για να κάνουν τη δουλειά τους.
Δεν γίνεται εδώ να ανοίξει η συζήτηση για τα γιατί και τα πώς, είναι θέμα
πώς οργανώνεις το εργαστήριο.
Σε αυτό η λίστα αλληλογραφίας δεν μπορεί να σε βοηθήσει, δεν είναι το
κατάλληλο μέσο.
(Δεν ήξερα ότι το facebook μπορεί να γίνει παιδαγωγικό εργαλείο. Ελπίζω
υπάρχει τεκμηρίωση γι' αυτό).

Stelios