[kde-i18n-el] Re: Μεταφράσεις media, okular po

stelios sstavra at gmail.com
Mon Apr 18 15:12:48 CEST 2011

Διόρθωσα το skip στο media_www.po σε παράλειψη, ωστόσο η χρήση
στις αποδόσεις όρων μιας λέξης με μοναδική μετάφραση
ανεξάρτητα από το context, μερικές φορές ζορίζει τη φράση.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι υπέρ του χρήστη.
Το media_www.po εκτός από το Skip menu έχει και τα

msgid "Skip to content"
msgid "Skip to link menu"

Έβαλα και εκεί παράλειψη παρ' όλο που δεν ταιριάζει τόσο καλά
όσο το συνεχίστε στο / συνέχεια στο / μετάβαση στο

Όλα αυτά είναι ισοδύναμα, στη συγκεκριμένη περίπτωση
ταιριάζει μάλλον το τελευταίο αφού δίνει ένα παράδειγμα
προτεραιότητας στην απόδοση της φράσης με εξάλειψη
της γενικής ομοιομορφίας στην απόδοση της λέξης, που
θα έλυνε και το παραπάνω πρόβλημα με το Skip / Skip to

> Στέλιο, τις έχεις κάνει τις διορθώσεις αυτές;
> Μετά από αυτό το μήνυμα του Νίκου, αν δεν κάνω λάθος, έστειλα ένα
> media_www.po (στο οποίο δεν ξέρω τι αλλαγές έχει) αλλά όχι okular_www.po
> Μπορείς να το ελέγξεις;
Εντάξει Δημήτρη τα έλεγξα. Επισυνάπτω τις τελευταίες αλλαγές στα

media_www.po
Είχα κάνει και μια μικρή διόρθωση στο footer εκεί που λέει για τα trademarks
και το Legal, την οποία είχα αφήσει μισή. Εντάξει και με αυτή.

και okular_www
Το "Email" string από Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο σε Ηλεκτρονική αλληλογραφία.

regards :-)
Stelios