[kde-i18n-el] Re: Μεταφράσεις media, okular po

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Mon Apr 18 08:37:21 CEST 2011

Στις 10 Απριλίου 2011 6:23 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Pantazis <
pantazisnikolaos at gmail.com> έγραψε:

> σελίδα.

> παράβλεψη », σωστά;
> >
> Όντως.

> ή Ηλ. αλληλογραφία για συντομία

Στέλιο, τις έχεις κάνει τις διορθώσεις αυτές;
Μετά από αυτό το μήνυμα του Νίκου, αν δεν κάνω λάθος, έστειλα ένα
media_www.po (στο οποίο δεν ξέρω τι αλλαγές έχει) αλλά όχι okular_www.po
Μπορείς να το ελέγξεις;

--
Dimitrios Glentadakis