[kde-i18n-el] ιδέες

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 30 11:07:43 CEST 2005

On Monday 30 May 2005 11:51 Toussis Manolis wrote:
> Και εγώ συμφωνώ μαζί σου, αλλά έχει ήδη ξεκινήσει κάτι τέτοιο από τους
> προηγούμενους από μας.
> Οπότε ακόμα και αν αποφασίζαμε συνολικά στη λίστα αυτή να κινηθούμε έτσι η
> εναρμόνιση με κάτι τέτοιο είναι τεράστιο έργο, γιατί έχει γίνει ήδη πολλή
> δουλειά με αυτόν τον τρόπο!!!
Συμφωνώ απόλυτα.
Δεν έχω εμπειρία στο χώρο του εξελληνισμού (τουλάχιστο όχι περισσότερη από
εσάς- αφού όλοι μαζί ξεκινήσαμε), έτσι ακολουθώ την πολιτική που εφαρμόζεται
γενικότερα. Βλέπω λοιπόν οτι οι όροι αυτοί μεταφράζονται στα ελληνικά - και
αυτό δε συμβαίνει μόνο στο KDE... Και θα ήταν άκομψο τη στιγμή που
προσπαθούμε να επιτύχουμε κάποια ομοιομορφία με τα υπόλοιπα έργα
εξελληνισμού, να κάνουμε τέτοιου είδους αλλαγές...

> Άλλωστε νομίζω ότι είμαστε μειοψηφία αυτοί που δεν επιθυμούμε τη μετάφραση
> τεχνικών όρων :-)
> Μου την σπάει πολλές φορές αυτό, αλλά αφού υπάρχουν χρήστες που τους
> βοηθά εξελληνισμένο το KDE θέλω να βοηθήσω.
> Προσωπικά δε θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω την ελληνική έκδοση KDE, γιατί
> με ενοχλούν οπτικά και χρηστικά αυτού του είδους οι μεταφράσεις. Δεν έχω
> χρησιμοποιήσει ελληνικό GUI σε κανένα λειτουργικό και σε καμία εφαρμογή

Πριν αρχίσω να χρησιμοποιώ linux, απέφευγα και εγώ τα Windows στα ελληνικά.
Από όταν όμως έβαλα KDE και είχα εξ ορισμού ελληνικό περιβάλλον (και να μην
ήθελα δεν ήξερα πως να το απενεργοποιήσω τότε :) )  συνήθισα σιγά σιγά και
τους εξελληνισμένους όρους των διάφορων λέξεων.

> [...]
> όρων στα ελληνικά. Γιατί ΝΑΙ , η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια και υπάρχουν
> τα πάντα, αλλά τι φταίει ο καημένος ο προγραμματιστής όταν τα μηνύματα του
> ελληνικού GUI πχ του kdevelop του φαίνονται κινέζικα ή στη καλύτερη αστεία.
>
> σημ2. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω παρατηρήσει είναι η αμεσότητα των
> μηνυμάτων. Run -> Εκτέλεση αντί για Τρέξε , Δηλαδή τι ρόλο βαράει να πεις
> Σημείο Διακοπής για το Breakpoint
> ή στυλοθέτης για το tab, ή φύλλο στυλ για το stylesheet  .... χίλια μύρια
> άλλα... Το GUI γίνεται απίστευτα δυσνόητο.

Τελικά είναι θέμα συνήθειας