Re: Traducció de "slideshow"

Orestes Mas orestes at riseup.net
Tue May 2 18:36:40 BST 2023

Cap objecció per part meva, però potser algun dia les comunitats de traductors haurien de plantejar-se si té algun sentit mantenir termes com "diapositives" o "transparències" quan el que es fa amb un ordinador no és ni una cosa ni l'altra (normalment es projecta una pantalla) i aviat les noves generacions no tindran les referències culturals adients per entendre aquests termes.

Orestes

El 1 de maig de 2023 18:53:59 CEST, "Antoni Bella Pérez" <antonibella5 at yahoo.com> ha escrit:

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.