[Kexi-pl] kexi crash

Jan Gromadzki jg_box w poczta.fm
Czw, 3 Wrz 2009, 11:44:50 CEST

On Thu, 3 Sep 2009 10:09:46 +0200
Agryppa <agrypa1 w poczta.onet.pl> wrote:

> Witam na liście dyskusyjnej kexi-pl.
> Zainstalowałem kexi 1.6.3 na gentoo (sabayon) i jestem bardzo mile zaskoczony,
> że to taki jedyny projekt w sieci dla sqlite i że jest naszego, polskiego
> pochodzenia. Trzymajcie tę linię jak najdłużej :-)
>
> Zauważyłem, że kexi dokonuje crashu w momencie przechodzenia z zakładki
> projektu do zakładki przeglądania danych (nie za każdym razem oczywiście).
> Proszę o podpowiedź jak przekazać raport tego błędu, by ktoś mógł go
> zdjagnozować.

Kexi ma różne mankamenty (jest  w raczej wczesnej fazie rozwoju), ale
takiego przypadku nie zanotowałem, więc to może być jakiś specyficzny
błąd. Jak widać wielu
 wciąż używa wersji 1.6.3, więc jej łatanie ma sens.

Kexi to fajna
aplikacja, albo raczej byłaby fajna, gdyby ją do dojrzałej formy
doprowadzić. Ale i tak ma sporo użytecznej funkcjonalności.
Pozdrowienia. JG

Marcin Gortat &#8211; gwiazda NBA w naszej reprezentacji!
Czytaj wiecej >> http://link.interia.pl/f232a