[Kexi-pl] kexi crash

Agryppa agrypa1 w poczta.onet.pl
Czw, 3 Wrz 2009, 10:09:46 CEST

Witam na liście dyskusyjnej kexi-pl.
Zainstalowałem kexi 1.6.3 na gentoo (sabayon) i jestem bardzo mile zaskoczony,
że to taki jedyny projekt w sieci dla sqlite i że jest naszego, polskiego
pochodzenia. Trzymajcie tę linię jak najdłużej :-)

Zauważyłem, że kexi dokonuje crashu w momencie przechodzenia z zakładki
projektu do zakładki przeglądania danych (nie za każdym razem oczywiście).
Proszę o podpowiedź jak przekazać raport tego błędu, by ktoś mógł go
zdjagnozować.

Jestem totalnym laikiem w sprawie języka SQL i baz danych w szczegłólności.
chcę jednak nadrobić straty i podpytać tutaj wiele spraw. Proszę się nie
irytować jeśli będę w przyszłosci pytał o rzeczy całkiem rudymentalne.

pzdr
Agryppa