[Kexi-pl] witam

Witold Ringwelski jvringweldt w wp.pl
Pon, 1 Sty 2007, 16:50:09 CET

witam serdecznie już w 2007 roku. Jestem oczywiście zainteresowany programem Kexi, ponieważ przez kilka lat prowadziłem bazę danych w Access. Niestety, pożegnałem się z systemem operacyjnym Windows, a tym samym z Access'em - szkoda mi tylko tych wieloletnich danych. Próbowałem zaimportować je do Oppen Office - lecz bezkutecznie. Poradzono mi Kexi, niestety też nie wyszło - szkoda. Może ta porażka jest spowodowana moim UBUNTU, a może środowiskiem GNOME?
pozdrawiam
Witold Ringwelski

PS. Nie chce Ci się odpisywać na maila?
Prosto i wygodnie nagraj się i wyślij list video! Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=www.poczta.wp.pl&sid=977