[Kexi-pl] kexi 0.8.1

Jarosław Staniek js w iidea.pl
Śro, 28 Cze 2006, 17:23:13 CEST

Adam Pogorzelski said the following, On 2006-06-28 15:47:

> Mam zainstalowane KEXI 0.8.1 (Mandriva)
> Dopiero zaczynam poznawać ten program.
[..]
> Wersja którą używam nie ma zakładek np. data source....i nie wiem jak
> wskazać źródło danych tj. nazwę tabeli, pole ,itp...

Niezależnie od tego, że zalecany just upgrade Kexi, dodam jeszcze, że w wersji
0.8 źródło danych wpisuje się bezpośrednio we właściwości "Źródło danych":
- formularza (oznacza ona wtedy nazwę tabeli lub zapytania)
- pola tekstowego (oznacza ona wtedy nazwę pola tabeli lub zapytania)

--
regards / pozdrawiam,
  Jaroslaw Staniek / OpenOffice Polska