[Kexi-pl] kexi 0.8.1

Jarosław Staniek js w iidea.pl
Śro, 28 Cze 2006, 16:15:01 CEST

Adam Pogorzelski said the following, On 2006-06-28 15:47:

> Mam zainstalowane KEXI 0.8.1 (Mandriva)
> Dopiero zaczynam poznawać ten program.
>
> "Jechałem" dokładnie wg. podrecznika uzytkownika....wszystko szło jak po
> maśle aż dojechałem do formularzy.
>
> Wersja którą używam nie ma zakładek np. data source....i nie wiem jak
> wskazać źródło danych tj. nazwę tabeli, pole ,itp...
>
> Czy istnieje jakaś instrukcja do posiadanej przeze mnie wersji ?

Witam
Wspomniana dokumentacja jest do wersji 1.0. Posiadasz program o 2 wersje
starszy. Polecam pakiety Mandrivy koffice-kexi-1.5.0 lub koffice-kexi-1.5.1
(odpowiedniki Kexi 1.0, 1.0.1).

Panel 'data source' jest obecny w wersji 0.9, a w 1.0 jest rozbudowany o
drag&drop.

Sam nie jestem oczywiscie w stanie śledzić wszystkich kilkunastu dystrybucji,
więc kazda pomoc sie przyda (na
http://kexi-project.org/wiki/wikiview/index.php?Packages mam wylistowane tylko
stare pakiety dla Mandriva, na Kexi.pl wogóle nie prowadzę takiej listy).

Polecam tez zadawanie pytań na liście dyskusyjnej kexi-pl w kde.org, aby inni
mogli korzystać z odpowiedzi; przesylam tam niniejszą odpowiedź.

--
regards / pozdrawiam,
  Jaroslaw Staniek / OpenOffice Polska