[kde-linux] Where to send init X commands?

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Fri Sep 11 07:27:54 UTC 2009

On Thursday 10 September 2009 23:18:40 Alain Mouette wrote:
> Hi,
>
> I am using KDE on Kubuntu 8.04. It has a very annoying setup that forces
> me to issue
>    xhost +
> before any window runs as root.
>
> My question is: Where should I put a simple script to be run when KDE
> has already started?

Do you run the program via kdesu? If not, the do.

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse