Re: Pipe için Veriyolu çevirisi

Emir SARI emir_sari at icloud.com
22 Ağu 2023 Sal 21:08:05 BST

Esenlikler,

> Sabri Ünal <libreajans at gmail.com> şunları yazdı (22 Ağu 2023 22:42):
>
> Merhaba, elimdeki arşivde kbibtex projesinde pipe için aşağıdaki gibi bir kullanıma denk geldim.
>
> Hemen alttaki satırında ise boru olarak çevrilmiş. Diğer KDE projelerinde de bu şekilde uyumsuz kullanımlar var.
>
> Veriyolu veya Veri yolu çevirisinin bir sıkıntısı, bu çeviriyi aynı zamanda Bus için de kullanıyoruz.

Sizdeki depo revizyonu güncel olmayabilir; bir süre önce sözü edilen çevirilerin tümü “pipe” için “veriyolu” olarak güncellendi. Şimdi başka uygulamalarda gözümden kaçan bir-iki tanesini daha düzelttim.

“Bus” içinse “veri yolu” sürümünü kullanıyoruz.

Saygılarımla,
Emir (𐰽𐰺𐰍)

** E-posta yalın kalmalı
** Düz metin iletiler kullanın