Re: Türkçe Çeviri Erişimi

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
6 Oca 2020 Pzt 14:53:55 GMT

Merhaba,

Yukaridakilere ek olarak, sadece kendiniz görmek isterseniz suradaki [1]
islemleri yapabilirsiniz.

[1]
https://github.com/vgezer/translationTools/tree/master/kdeProjectCreator

Özetlemek gerekirse, depoyu indirin ve sunlari calistirin:

$ chmod +x kde_tr_yapılandır.sh ceviri_uygula.sh
$ ./kde_tr_yapılandır.sh

Ardindan yönergeleri izleyin. Lokalize ile bir ceviri yaptiktan sonra:

$ ./ceviri_uygula.sh calistirdiginizda, ceviriler bilgisayarinizda sonraki
oturum acisinda (veya yeniden baslatildiktan sonra) görülebilir.

Best regards,
Volkan GEZER
volkangezer at gmail.com

Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>, 28 Ara 2019 Cmt, 21:21 tarihinde şunu