Re: KDE takvimindeki resmi ve dini günler

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
23 Mayıs 2017 Sal 17:43:30 UTC

Selam,

KDE Git'teki dosyada ve güncellenen dosyada sunu gördüm:

:: Religious
:: We cannot use KDE Hijri calendar since is one/two days ahead
:: than holiday dates defined for Turkey

Bir ara bununla ilgili bir tartisma vardi ve ben dosyayi Hicri takvim
kullanimina göre düzenlemistim ancak sabit diskteki sorun nedeniyle
isleyememistim. Dosyanin bir kopyasi su an elimde.

Bunun dogrulugu nedir? Mesela, Vikipedi'deki kaynaga göre Sevval 1 Ramazan
kabul ediliyor.

Dosya Blame'ine baktigimda Ömer'in yazdigini gördüm [1]. @Ömer bununla
ilgili bir kaynak var mi acaba?

[1]