kde5 çevirileri

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
15 Eyl 2014 Pzt 08:45:54 UTC

Selamlar,

Kısaca kendimi tanıtayım; Çanakkale 18 mart üniversitesinde öğretim elemanı
olarak çalışıyorum. Halen lxde, xfce, enlightenment ve libreoffice çeviri
ekiplerinde yer alıyorum. Daha çöce birlikte çalıştığım 4 arkadaşımla
birlikte KDE çevirilerine katkı vermek istiyoruz.

Başlamadan önce listeye KDE 5 için çevirmeye nereden başlayalım diye
danışalım istedik. http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kf5/team/tr/
adresindeki bütün dosyaları kısa bir sürede bitirmeyi planlıyoruz. Acil
olarak işaretlediğiniz başka dosyalar varsa onların da üzerinden
geçebiliriz hızlıca. Belki Help kısmının da çevirisine bakabiliriz.

Diğer projelerde pootle kullanıyorduk, burada takip edeceğimiz yolu
okuyabileceğimiz bir adres verebilirseniz o da çok iyi olur.

İyi çalışmalar diliyorum

---
Necdet Yücel
http://about.me/nyucel