kde4 stable bir sorun

hasan kiran sunder67 at hotmail.com
3 Kas 2014 Pzt 16:16:17 UTC

> Date: Mon, 3 Nov 2014 13:02:39 +0200
> From: kaanozdincer at gmail.com
> To: kde-l10n-tr at kde.org
> Subject: Re: kde4 stable bir sorun
>
> Ancak svn 'de son revizyon u çektiğimde o dosyalar gözükmüyor.

Dosyalar çeviri şablonu olduğundan ve çevirisine başlanmadığından gözükmüyor.
Sistem genel olarak iki  bölümden oluşuyor. Çeviriler bölümü ve Şablonlar bölümü.
Eklenen dosyaları  aşağıdaki şablon dizininde bulabilirsiniz.

svn co svn://anonsvn.kde.org/home/kde/branches/stable/l10n-kde4/templates

Muhtemelen yeni yayınlanacak  sürüm için hazırlıklar yapılıyordur. 4.14.3  Sürümü

https://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.14_Release_Schedule

> --
> kozdincer
> https://kaan.ozdincer.com