kdelibs/kio4.po'da bir ceviri duzeltmesi

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
2 Mayıs 2013 Per 22:24:16 UTC

Merhaba,

Az önce sistemimde bir dosya ile uğraşırken şu hata mesajıyla karşılaştım:

Yer imleri %1 konumuna kaydedilemedi. Raporlanan hata: %2. Bu hata
iletisi sadece bir kez gösterilir. Hata bir sabit disk gibi mümkün
oldukça çabuk düzeltilmelidir.

Bir gariplik var gibi gelince aslını bulup ona baktım:

Unable to save bookmarks in %1. Reported error was: %2. This error
message will only be shown once. The cause of the error needs to be
fixed as quickly as possible, which is most likely a full hard drive.

Son cümleye bir dolu kelimesi eklenip, bir kaç da kelimenin yeri
değiştirilirse sorun giderilebilir:

Yer imleri %1 konumuna kaydedilemedi. Raporlanan hata: %2. Bu hata
iletisi sadece bir kez gösterilir. Büyük olasılıkla dolu bir sabit
disk olan hatanın nedeninin olabildiğince çabuk düzeltilmesi gerekir.

Dosyanın genelini incelemediğim ve değişen sadece tek bir girdi olduğu
için dosya göndermiyorum.

İyi geceler,
--
Anıl Özbek