Re: Sözlük

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
13 Mar 2013 Çar 20:14:20 UTC

Merhaba,

Lokalize'nin sunduğu kendi sözlük aracı ne kadar kullanışlı olur bizim
için? Bu araca Araçlar > Sözlük yoluyla ulaşılabiliyor. Açılan
iletişim penceresinden sözlüğe girdiler eklenebiliyor. Daha sonra da
çeviri yapılırken sözlükte bulunan ifadeler gösterilerek kısayollarla
çeviriye kolayca eklenebiliyor:

http://docs.kde.org/stable/en/kdesdk/lokalize/glossary.html

Şu anda arayüzden girdi eklemek biraz sorunlu ya da ben henüz nasıl
yapıldığını çözemediğimden başarılı olamıyorum. Ama biraz uğraşılırsa
sanırım şuradaki gibi bir sözlük oluşturmak mümkün olur:

http://code.ohloh.net/file?fid=VUA9n_jH3-jLXFO-i0Zpy71jR58&cid=pnvox2ZxWx0&s=&browser=Default#L0

Şu an sözlük işlevi için ayrıca bir betiğe veya araca ihtiyacımız yok
gibi geliyor bana.

İyi akşamlar,
--
Anıl Özbek