Re: Yeni Gönderim

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
Mon Jan 28 23:34:00 UTC 2013

29 Ocak 2013 00:43 tarihinde Volkan Gezer <volkangezer at gmail.com> yazdı:

> Merhabalar,

Merhaba Volkan,

Önce konu dışı: artık yerellestirme at kde.org.tr adresini hiçbir yerde
kullanmasak iyi olur. Senin üyeliğin gerçekleşmediği için sanırım
mesajların o listeye gitmiyor ama o listede üyeliği bulunan kişiler dikkat
edip bu adresi silmezse cevapları o listeye de düşebilir. Bu da listeden
çıkmak isteyen ama çıkamayanları rahatsız etmeye devam etmemezi neden
olacak. Sağolsun şimdiye kadar iyi katlandı herkes :)

> Şuan "yada" veya "misniz" gibi gözüme çarpan hataları düzeltip commit
> ediyorum. Eğer sizin de farkettiğiniz hatalar varsa düzeltip
> yollayabilirim.

Commit'ler başlasın :) Şu an KDE depolarına yazma hakkı olan aktif kaç
çevirmen var listede bu arada? Aranızda iş bölümünü nasıl yapmayı
planlıyorsunuz? Şöyle bir üçlü için erken mi henüz ya da böyle bir üçlüye
ne kadar gerek var:

* çevirmen (translator)
* inceleyici (reviewer)
* gönderen (commiter)