Re: Calligra Çeviri

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Sat Jan 26 16:20:12 UTC 2013

Tam olarak inceleyemedim ancak bazı çeviri ipuçları dikkate alınmadan
yapılmış çeviriler buldum. Örneğin:

"This string will be used to name widgets of this class. It must _not_ "
"contain white spaces and non latin1 characters."
msgid "mapBrowser"
msgstr "HaritaTarayıcı"

Yazmasına rağmen Tarayıcı olarak çevrilmiş. Ancak latin1 (iso-8859-1
yanlış hatırlamıyorsam) karakterleri standart İngilizce karakterlerini
içeriyor. Yine "yada"nın birleşik yazıldığı çeviriler var. Acaba
bunları tekrar kontrol etme imkanınız var mı?

-Volkan