Re: Lokalize Çoğul Biçimi

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Tue Feb 19 22:05:45 UTC 2013

Merhaba,

13 Şubat 2013 23:58 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> En üstteki Merhaba bu mesajınızda da HTML (farklı biçimlendirmeli,
> mavi ve daha küçük olduğundan anlıyorum) olarak geldi ama mesajınızın
> diğer kısımları düz yazı (gibi görünüyor en azından).
>
> http://wstaw.org/m/2013/02/13/gmail-duz-metin1.png

> Fedora ve onun kararlı depolarını kullanıyorum ve yanlış
> hatırlamıyorsam Fedora geliştiricileri kararlı depoda 4.10'a bir ara
> sürüm çıktıktan sonra geçeceklerini söylemişlerdi. Yani ben bir süre
> daha 4.9'da kalacağım için yakın zamanda geri dönüş yapmam mümkün
> değil. Belki listede 4.10 kullanan vardır, onlar dönüş yapabilir.

> [...]

Bu sorunun 4.10'da çözülmeme sebebi, hatayı rapor ettiğim tarihte 4.10
için yazılım derlemelerini durdurmuş olmalarıymış. 4.10.1'de (5 Mart
2013) düzelecek ancak daha önceden sorunu düzeltmek isterseniz:

http://userbase.kde.org/Lokalize/tr

Adresinde derlemek kısmını okuyabilirsiniz.

Not: Derlemeyi yaptığım dizine masaüstündeki bir sembolik bağlantıdan
ulaştığım için derleme başarısız olmuştu. Eğer böyle bir yol
izliyorsanız Konsole içerisinde doğrudan dizini yazmanız faydalı
olacaktır.

-Volkan