Lokalize Çoğul Biçimi

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Wed Feb 13 16:53:23 UTC 2013

Tekrar gönderi için kusura bakmayın. Yalnız Lokalize kullanılarak Şablondan
yeni bir PO oluşturulduğunda, TR için çoğul formları bende sorunlu oluyor.
Kaynak kodundaki çoğulları belirten header dosyasında bir sorun var gibi...
Bunu bir hata olarak bildirmiştim ancak sorunun çözülüp çözülmediğini
deneyemedim. Yeni oluşturulan PO dosyalarına şöyle bir çoğul biçimi
ekleniyor:

"Plural-Forms: nplurals=3; plural=(n%10==1 && n%100!=11 ? 0 : n%10>=2 &&
n%10<"
"=4 && (n%100<10 || n%100>=20) ? 1 : 2);\n"

Türkçe'de ise şöyle olmalı:

"Plural-Forms: nplurals=1; plural=0;\n"

Hatta bazen:

"Plural-Forms: nplurals=2; plural=n>0;\n" (yanlış hatırlamıyorsam) - (Bu
durum %d yazılmayan ancak "aşağıdaki nesneyi kurmak istiyor musunuz" ve
"aşağıdaki nesneleri kurmak istiyor musunuz" vb. gibi cümlelerde
kullanılabiliyor)

de olabiliyor duruma göre...

Bir POT dosyası çevirdiğinizde bir metin düzenleyici ile açıp kontrol
edebilir misiniz? Acaba sadece benimkinde mi sorun var?

En İyi Dileklerimle,
Volkan GEZER
volkangezer at gmail.com