Turkiye'deki Tatil Gunleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
14 Nis 2013 Paz 09:38:38 UTC

Merhabalar,

Gökçen Eraslan'ı ve Zeki Bildirici'yi hem son durumdan haberdar
olabilmeleri için hem de bu çalışmanın ilk başlangıcını yapmaları
dolayısıyla teşekkür etmek için haber verilecekler listesine ekledim.

Dosyalardaki son durum özet olarak aşağıdaki gibidir:

* Gökçen Eraslan'ın e-posta adresi düzeltildi

* Depram haftası iki dosyaya da eklendi

* Dosyaların oluşturulması tartışmalarına katkılarından dolayı Ömer
Fadıl Usta'nın ismi yazarlar bölümüne eklendi

* Hasan Kıran'ın önerdiği tarihi günler yukarıda (önceki mesajlarımda)
belirttiğim nedenlerle eklenmedi

* Kadın hakları günü yeterli kaynağa dayandırılamadığı için listeden
çıkarıldı. Resmi veya geçerliliği herkesçe kabul edilebilecek
kaynaklar sunularak tekrar eklenmesi istenebilir. Gazetelerde ve
çeşitli sitelerde Dünya Kadın Hakları Günü olarak geçmiş ama sanırım
sadece Türkiye'de kutlanan bir gün. Pek kaynak bulamadım ben.

Dünya Kadınlar Günü
http://tr.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCnya_Kad%C4%B1nlar_G%C3%BCn%C3%BC
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Women's_Day

Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kad%C4%B1na_Y%C3%B6nelik_%C5%9Eiddete_Kar%C5%9F%C4%B1_Uluslararas%C4%B1_M%C3%BCcadele_G%C3%BCn%C3%BC
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Day_for_the_Elimination_of_Violence_against_Women

Kadın Hakları Günü
http://www.un.org/en/events/observances/days (burada yok)
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kad%C4%B1n_haklar%C4%B1 (burada yok)

* Kadına Yönelik Şiddete Karşı Mücadele Günü iki dosyaya da eklendi

* Dünya Barış Günü ülkemizde hala kutlandığı gün olan 1 Eylül'de bırakıldı

http://tr.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCnya_Bar%C4%B1%C5%9F_G%C3%BCn%C3%BC
http://eksisozluk.com/dunya-baris-gunu--172667
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Day_of_Peace

* İngilizce günler dosyasındaki tüm eksik günler eklendi. Şimdi iki
dosya da tamamen aynı içeriği sahip. Bundan sonra da böyle kalmasına
özen göstermeliyiz.

Dosyaları bu şekilde KDE'ye gönderebiliriz bence. Dosya bağlantıları:

https://www.dropbox.com/sh/nsgkfek920i2qsd/0PN_L4MsKg/kde/holiday_tr_tr
https://www.dropbox.com/sh/nsgkfek920i2qsd/_FnmtsmXpP/kde/holiday_tr_en-gb

İyi pazarlar,
--