Turkiye'deki Tatil Gunleri

Hasan Kiran sunder67 at hotmail.com
10 Nis 2013 Çar 15:41:00 UTC

10-04-2013 15:12 tarihinde, Volkan Gezer yazdı:

> Eğer tek çevrilmeyen hafta bu ise, şu aşamada İngilizce takvime
> eklemeyelim. Ancak illa eklememiz gerekiyorsa, şu anda maalesef aklıma
> bir öneri gelmiyor. Türkçe'sini de çıkartabiliriz...
İngilizcesi olmayan haftaları silmeye gerek yok .
Büyük oranda sistemler Türkçe kullanıldığından  Holiday_tr_tr dosyasının
daha gelişmiş olması
normal bir durum.

Birkaç öneri :
26 ağustos 1071Malazgirt meydan muharebesi
28 Ocak 1920 : misak-ı milli'nin kabul ve ilanı.
1 kasım 1922 : saltanatın kaldırılması.
24 temmuz 1923 : Lozan barış andlaşması.
12 mart 1921 İstiklal Marşının kabulü.

Kolay gelsin...