[Kde-l10n-ia] traduction de privacy

Martijn Dekker martijn at inlv.org
Thu May 16 09:19:23 UTC 2013

Op 16-05-13 09:45, g.sora schreef:
> In le dictionario in linea anglese-interlingua "privacy" es traducite
> con "intimitate".
> Ma io ha vidite que in  le sito de wikipedia in interlingua illo es
> traducite con "confidentialitate".

Si. "Vita private" es un altere traduction possibile de "privacy"
secundo le dictionarios. Ma in le contexto del protection de datos
personal in systemas de computator, io ha preferite le traduction
"confidentialitate" que es inspirate per le francese ("politique de
confidentialité"). Secundo Google Translate, le lingua russe usa un
termino similar ("politika konfidentsial'nosti").

Facite.

- Martijn