[Kde-l10n-ia] fixate le error de "circa" anque in le ramo trunk

Martijn Dekker martijn at inlv.org
Thu Apr 11 11:07:46 UTC 2013

Op 11-04-13 10:27, g.sora schreef:
> Iste error ha essite fixate

Gratias! Ma un error es corrigite, resolvite o remediate. "Fixar" vole
dicer: render fixe, i.e. permanente -- un cosa que nos non vole facer
con le errores...

(Generalmente io non corrige errores in messages de alteres, ma io
volerea evitar que iste anglicismo se reproduce in le traductiones de
software.)

> Infortunatemente version 4.10.2 esseva
> relaxate

"Relaxate" anque non es correcte. Si tu vole dicer "released", isto debe
esser "liberate", "lanceate" o "publicate".

Con salutes amical,

- Martijn