[Kde-l10n-hu] Fordítás kérdés

Úr Balázs urbalazs at gmail.com
Thu Mar 28 07:54:56 UTC 2013

> Bojtos Péter <ptr at ulx.hu> írta (2013. március 8. 19:03):
> Hogyan kell a kész fordításokat visszaküldeni a KDE szoftverfordításba

Szia!

Ha segíteni szeretnétek a KDE honosításában, annak a menete a következő:
- a http://i18n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/hu/ oldalon
találhatók a legfrissebb .po fájlok. Ezekből lehet választani,
letölteni, lefordítani.
- a kész fordításokat küldjétek el nekem, én tudom visszatölteni
- visszajelzek, hogy a feltöltés rendben lezajlott
- másnak ellenőrizzétek, hogy biztos minden rendben megtörtént-e (a
fenti oldalon léfő fájlok naponta frissülnek kb. éjjel 01.00 - 03.00
óra között)

Javasolt program: Lokalize

Természetesen a merge megoldható, így nem csak a hiányzó stringekkel
érdemes foglalkozni, hanem a meglévő, de hibás fordítással is.

Bocs hogy csak most válaszolok, de épp most csatlakoztam a listához.

Üdv:
--
Úr Balázs