הוספת תרגום למאגר

Shai Berger shai at platonix.com
Thu Aug 13 21:28:19 BST 2020

שלום עומר,

On Thu, 13 Aug 2020 19:05:25 +0300
‎עומר א״ש <omeritzicschwartz at gmail.com> wrote:

> שלום, תרגמתי את החלקים שלא היו מתורגמים בדיסקאבר. מה עליי לעשות כדי
> שהתרגום יהיה במאגר?

אני רואה שכבר כמה פעמים כתבת לרשימה הזו עם השאלה הזו, ואף אחד לא ענה
לך. זה כנראה מפני שהמתרגמים שהיו כאן פעם כבר לא כל כך פעילים, לפחות
ברשימה.

אני ברשימה הזו כי פעם, לפני יותר מעשר שנים, תיקנתי איזה שני באגים של
תמיכת עברית. לא הייתי מעורב בתרגום אז, ואני לא מעורב עכשיו. אני לא יודע
מה קורה עם תרגום KDE לעברית.

אני יכול לגגל kde translation hebrew, לברר איפה ואיך מנוהלים
התרגומים, באיזה מערכות להשתמש כדי לעדכן אותם. אבל גם אתה יכול. אם תגיע
למשהו שלא ברור לך, תשאל (כאן) -- אני מניח שהניסיון שלי בתרומה ל־KDE
מלפני עשור כבר לא רלוונטי, אבל תרמתי גם לפרוייקטים אחרים, כולל קצת
תרגום, אז יש סיכוי שאוכל לעזור.

בהצלחה,
	שי