[kde-il] שמות התוכנות

Diego Iastrubni elcuco at kde.org
Tue Jun 21 15:58:01 UTC 2016

מחשבון *של* KDE
עורך טקסט *של* KDE (בעברית תקנית אמור להיות "עורך *ה*טקסט של KDE"... לא?)

שים לב ששייכות בעברית נמצאת "אחרי" שם התואר, בניגוד לאנגלית.

כמו כן, אם תשתמש בפריסת lyx תוכל ללחוץ על shift+א או shift+ט כדי לאלץ כיווניות
(זה מכניס RLM או LRM אל הטקסט).

קרא כאן:
http://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=27186

On Tuesday 21 June 2016 12:04:51 Elkana Bardugo wrote:
> אולי נקרא להם בשמות כך:
> KDE מחשבון
> KDE עורך
> KDE דפדפן
> וכו? (בעצם, כדאי שהשם יהיה לפני ה־KDE כי אחרת זה יהיה מיושר לשמאל במקום
> ימין)
>
> ואיך לדעתכם נתרגם (אם בכלל כדאי) את השם של התוכנה KDE Connect?
> לי אין רעיונות (בכל מה שתרגמתי השארתי את זה ככה)
> מה דעתכם?
>
> ‫בתאריך יום ד׳, 1 ביוני 2016 ב-19:57 מאת ‪Diego Iastrubni‬‏
> <‪elcuco at kde.org
 ‬‏>:‬