[kde-il] (no subject)

Shai Berger shai at platonix.com
Sat Dec 1 21:11:31 UTC 2012

On Saturday 01 December 2012, Diego Iastrubni wrote:

> [...]

אני חושב שזו טעות – ה׳ הידיעה מוצדקת ונדרשת. התרגום ללא ה׳ הידיעה היה מתאים
אלו האנגלית היתה בוחרת במפורש בגרסה הבלתי מיודעת: A file's name,‏ A file was not
‏found. כמו שזה, זה אמנם „סוג של אירוע”, אבל מתייחס למשהו ספציפי שקרה הרגע.

בפרט:

זה כבר ניסוח שמעיד על חוסר ידיעה או חוסר הבנה: My כולל בתוכו יידוע. ההערה הזו
היא בערך כמו להגיד „זה לא יחול על מחרוזת עם The”.

שי.