[Kde-i18n-uk] Re: Хочу допомогти

Yuri Chornoivan yurchor at ukr.net
Tue Nov 9 10:14:53 UTC 2010

--- Оригінальне повідомлення ---
 Від кого: "Makarenko Nazary"
 Кому: kde-i18n-uk at kde.org
 Дата: 9 листопада 2010, 12:05:36
 Тема: Re: [Kde-i18n-uk] Хочу допомогти

> Вітаю
>
> Мене звуть Назарій. Я студент. Використовую Linux всюди де є
> можливість його встановити, в тому числі вдома. Завжди
> використовую українську локалізацію.
> Якщо Ви ще займаєтесь перекладами програм для Linux, і якщо
> потрібна допомога в цій справі, то дайте відповідь. Хочу зробити
> локалізацію програм ще кращою ніж вона є і локалізувати програми
> які тільки виходять. Що для цього потрібно?
>
> Дякую

Доброго дня!

Так, ми займаємося перекладом програм для Linux. Ваша допомога була б дуже корисною.

Цей список листування присвячено перекладу KDE. Для перекладу, власне, потрібно зовсім не багато.

Ознайомтеся з принципами за допомогою цих сторінок:

http://docs.linux.org.ua/Переклади:_як_це_робиться%3F

http://docs.linux.org.ua/Короткий_довідник_перекладача_KDE

Що саме Вам хотілося б перекладати? Можливо, у Вас є якісь уподобання?

Юрій