predlog za izmenu pravila

Slobodan Simić slsimic на gmail.com
Пет Мај 26 19:00:28 UTC 2017

Дана петак, 26. мај 2017. у 12:20:45, Часлав Илић написа:

> То се и мени чини, одавно, али кад год би ми пало на памет да мењам, видео
> бих да није увек просто уочити да ли се под ‘Name’ мисли на ‘име’ или на
> ‘назив’. А има их милион. Поред тога, ‘име’ за све и није баш неисправно. Па
> сам неодлучан.

Није али не треба инсистирати.
Поготово кад је очигледно да може/треба „назив“ или може/мора „име“

> „По смислу“ би значило да се избегава коришћење једног конкретног израза за
> један одређени појам, и то нећемо да радимо.

У реду. Нећемо. Хајде да нађемо други конкретан израз.

> Кад смо ово последњи пут претресали, пре две године, предложио сам био
> ‘рок одзива’. И даље ми се не чини лошим? (Глагол, ‘to time out’, онда би
> био ‘прекорачити рок одзива’.)

Уопште није лоше. Свакако боље него прековреме а и тачно описује функцију.
Нешто се уради, чека се тајм-аут након чега се ради нешто друго или се прва
радња проглашава неуспешном.

Ево и док куцам поруку ово прековреме ми је једино подвучено црвено... питам
се зашто. :-S
А да, та реч не постоји у речнику. ;-)
Name: signature.asc