[Kde-i18n-sr] timeout

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Суб Апр 11 15:46:21 UTC 2015

Снимак у прилогу је из Плазме 5 мада верујем да је тако и у четворци
и илустрација је управо оног збуњивања на које скрећем пажњу повремено...

Ја се слажем да корисник треба да свеједно да научи шта је,
било browser било прегледач, било editor било уређивач, било bookmark
било обележивач...
али овај прековремени случај је ван тезе „мора да се научи“.
Ово никоме, али сигуран сам, никоме не би било јасно о чему се ради да
испод нема: „Закључај екран након:“

Зашто ово не може једноставно: „Време до закључавања екрана“ или
„Времена закључаног екрана“ или... ?

Током 16. март 2015. 10.27, Slobodan Simic <slsimic на gmail.com> је написао/ла: