[Kde-i18n-sr] Срећна Нова година! Питање у вези превода за „setting(s)“, „configuration(s)“ и „preference(s)“

Mladen Pejaković pejakm на cryptolab.net
Чет Јан 1 10:36:25 UTC 2014

Здраво свима и срећна вам Нова година! :)

Имам недоумицу око ова три појма: „setting(s)“, „configuration(s)“ и „preference(s)“. Како их преводимо? Појмовник каже:

setting —> поставка

preference —> поставка

configuration —> постава
configuration dialog —> дијалог за подешавање
configuration file —> поставни фајл
configure —> подесити

Преводи за „configure“ ме највише збуњују а примијећујем да је у преводу за КДЕ 4.12 углавном све превођено као „подешавање“ одн. „подеси“.

--
Mladen Pejaković
✉ pejakm на cryptolab.net