[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Апр 25 08:42:08 UTC 2013

> [: Mladen Pejaković :]
>   % pohybdl extragear-network/kded_ktp_approver.po
>   pohybdl: [error] Unknown version control system
>   'extragear-network/kded_ktp_approver.po'.

Овде си заборавио да уметнеш svn као први аргумент (то треба зато што
pohybdl може да ради и са другим системима).

>   svn: E170001: Commit failed (details follow):
>   svn: E170001: Authorization failed

Овде је неки проблем са подешавањем за налог у ризници. У ствари, можда је
просто ово: ако ти је локална копија и даље са анонимног сервера, тј. она
повучена са:

  svn co -N svn://anonsvn.kde.org/home/kde

онда треба изнова да повучеш са развојног сервера:

  svn co -N svn+ssh://svn.kde.org/home/kde

плус све оне остале наредбе без измена. (Има и неки начин да се пребаци
изворни сервер постојећој локалној копији уместо да се све довлачи поново,
али пре ће он ово наново да довуче него што ћу ја да се подсетим који је то
начин :) Не заборави да оставиш по страни каталоге које си изменио, па их
копираш назад после!
Name: signature.asc