[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Чет Апр 24 20:48:29 UTC 2013

24. април 2013. 22.16, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао/ла:

> 'extragear-network/choqok.po'.
>
> Ово ми личи да нешто није у реду са локалном копијом ризнице. Да ли си
> заиста повукао све као што је наведено? Мислим ово:
>
>   svn co -N svn://anonsvn.kde.org/home/kde
>   svn up -N kde/trunk
>   svn up -N kde/trunk/l10n-support
>   svn up kde/trunk/l10n-support/sr
>   svn up kde/trunk/l10n-support/pology

Тачно тако сам и урадио.

> Може и једно и друго. Само за ово друго, треба да тражиш отварање налога.
> То
> сам нудио „пре неког времена“, важи и даље (само су техникалије мало
> другачије):
>
> http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/2009-September/000452.html

Ајој, па ја сам чак и одговорио на тај мејл, и тотално заборавио да послије
затражим налог. :D Ево сад ћу ја то...
HTML прилог је прочишћен..
Адреса: <http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20130424/8c6e26e4/attachment.html>