[Kde-i18n-sr] Нема ијекавице

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Феб 9 20:56:14 UTC 2012

> [: Slobodan Terzić :]
> Mislim da smo već dovoljno pokušavali lepim putem, sa sve manirima... Ako
> grešim, sprečavajte me...

Тачно је да ситуација постаје већ много глупа, да сам се и ја размишљао да
се обратим „некоме другоме“. Само не знам коме, пошто, онолико колико се
може говорити о инстанцама, изнад Дирка нема ниједне :) А и да има, опет би
било скроз шкакљиво. Него сам мислио да замолим рецимо Алберта Асталса Сида,
генералног координатора превођења у КДЕ-у, да пригњави Дирка...

У међувремену сам хтео да допишем још нешто у извештају о грешци, једну
припросту хипотезицу у чему би могао бити проблем при паковању — више да
пингнем него што мислим да је тачна — него све не стижем ових дана.
Данас-ћу-сутра-ћу.
Name: signature.asc